3 Aralık 2010 Cuma

Tosyalı Holding 9 Milyon TL'ye Okul Yaptırıyor

Tosyalı Demir Çelik A.Ş. tarafından yaptırılacak meslek lisesinin protokolü imzalandı. Törene Vali Mehmet Celalettin Lekesiz, Milli Eğitim Müdürü Şenol Genç, Fuat Tosyalı, Ayhan Tosyalı ve Fatih Tosyalı katıldı.

Ülke genelinde ihmal edilecek bir insanın dahi olmadığını söyleyen Vali Mehmet Celalettin Lekesiz, Tosyalı Kardeşlerin bu güne kadar gerçekleştirdikleri tüm girişimlerden dolayı teşekkür etti. Tosyalı Holding yönetiminin kazançlarını her zaman milletin olduğunu düşünerek hareket ettiklerini aktaran Lekesiz, "Tosyalı Kardeşler asil duruşlarını yine sergilemişlerdir" dedi. Hesap kitap yapmadan kendilerine aktarılan bu okul isteğini kırmayarak hemen protokol hazırlanmasını istediklerini söyleyen Tosyalı Holding Yönetim Kurulu Başkanı Fuat Tosyalı, "Şimdi görüyoruz ki 9 milyon TL'lik proje bedeli ile Hatay'ın bir kalemde en büyük hayrını gerçekleştiriyoruz" dedi. Milli Eğitim Müdürü Şenol Genç, Hatay'daki son görev gününde böylesi bir projeye imza attığı için memnuniyetini dile getirerek, "İskenderun Tosyalı Teknik ve Endüstri Teknik Lisesi'nin yapılacağı yer 9 ilköğretim okulumuzun bulunduğu bir bölgedir. İlköğretim okullarından mezun olacak gençlerimiz Tosyalı ailesinin girişimleri ile teknolojik donanımlı bir lisede eğitim göreceklerdir." şeklinde konuştu. Yapılan konuşmaların ardından 24 derslikli metal, motor, tesviye, tesisat, elektrik ve çok amaçlı atölye binası bulunan 9 milyon TL'lik proje bedelli İskenderun Tosyalı Teknik ve Endüstri Meslek Lisesi'nin protokolü imzalandı.

0 yorum:

Ayancuk.Com - Guncel Haberler

Ayancuk.Com

Ayancuk.Com

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP