1 Mart 2011 Salı

Hobby Ben Ten Nevresim Takimi Fiyatlari

Hayal dunyalari genis olan cocuklar icin cocuk odasi dekorasyonlariyla sinirli kalmayin. Uyuduklari nevresim takimlari dahil hersey dekorasyonun bir parcasi olabilir. Sevdikleri kisiler ve kahramanlarin resmedildigi nevresim takimlari ile mutlu olsunlar. Birakin onlarda sevdikleri kisiliklerle uyusun ve buyusun.

Cocuklarin en sevdigi hayali kahramanlardan biri olan BEN10 simdi de Hobby nevresim takimlarinda. Erkek cocuklar icin tasarlanan BEN TEN nevresim takimlari gercek gibi ve cok sık. Uyku vakti gelen cocuklar artik mizmizlik etmeyecek. Yesil renkte BEN10 nevresim takiminin fiyati sadece 62,90 TL. BEN10 nevresim takımini görmek ve incelemek icin www.manyamarka.com linkine tiklayin.

0 yorum:

Ayancuk.Com - Guncel Haberler

Ayancuk.Com

Ayancuk.Com

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP