26 Haziran 2009 Cuma

Dış cephe ısı yalıtım sistemleri

Yeni veya kullanılmakta olan yapılarda Baumit Dış Cephe Isı Yalıtım Sistemleri uygulandığında dış duvar yüzeyleri her zaman sıcak kalıyor.

İç ortamdaki sıcaklık değeri ile dış duvarların iç yüzeyi arasındaki sıcaklık değeri farkı 2°C’yi geçmiyor, nem dengesi korunuyor ve insanların rahat nefes alması sağlanıyor. Rutubet, nem, yoğuşma ve küflenme gibi etkiler ortaya çıkmıyor. Böylece Baumit ile "hissedilen ideal konfor" sağlanmış oluyor.

Bilinçli enerji tüketimi Isı yalıtımının amaçlarından bir diğerini de atmosfere zarar veren gazların tüketiminin en aza indirilmesi ile hava kirliliğinin azaltılması oluşturuyor. Baumit Dış Cephe Isı Yalıtım Sistemleri hem üretim teknolojisi bakımından, hem de sistemin getirdiği çevresel avantajlar bakımından doğaya saygılı bir sistem olma özelliği taşıyor.

Isınma giderlerinde tasarruf Isı yalıtımı konusunda maksimum verimliliğe sahip Baumit Dış Cephe Isı Yalıtım Sistemleri, mimari projeye, kullanılan sistemlere ve ısı yalıtım plakası kalınlığına bağlı olarak % 50-60 mertebelerinde yakıt tasarrufu sağlıyor. Sistem kısa bir süre içerisinde yapılan ilk yatırımı karşılıyor ve sonrasında bütçeye katkıda bulunmaya devam ediyor. Sistem avantajları Baumit Dış Cephe Isı Yalıtım Sistemi B1 sınıfı, zor alevlenir ve yangına karşı dayanımı olan bir sistemdir.


Avrupa normlarına uygun ETAG 004 sertifikalı bu sistem, yakıt ve işletme giderlerini büyük ölçüde düşürüyor, ısı köprülerini engelliyor, karbon emisyonunu azaltarak çevresel korumaya katkıda bulunuyor, sağlıklı ve konforlu iç mekanlar oluşturuyor. Aynı zamanda bu sistem çok çeşitli dış cephe tasarımlarının bir arada yapılabilmesine imkan sağlıyor ve yalıtımın dış cephede uygulanması nedeni ile iç mekandan tasarruf sağlıyor.

Uzun yılların bilgi birikimine dayanarak geliştirilen, Avrupa normlarına uygunluğu EOTA-ETAG 004 uyarınca sertifikalandırılarak kanıtlanan, günümüzün gelişmiş ısı yalıtım sistemi Baumit EPS-F / EPS-F plus Dış Cephe Isı Yalıtım Sistemleri, ısı transferine izin vermiyor, buna karşılık buhar geçirgenliğinin yüksek olmasından dolayı binaya nefes aldırıyor, yoğuşma riskini ortadan kaldırıyor.

0 yorum:

Ayancuk.Com - Guncel Haberler

Ayancuk.Com

Ayancuk.Com

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP