10 Temmuz 2010 Cumartesi

Mantolama Fiyatlari - Dis Cephe

.....::::MANTOLAMADA KAMPANYALI FİYATLAR ::::.....



4 CM 16 Danse lik Neopor Paket Sistem ................... : 29,00 TL



3 cm 16 Danse Capatek Siyah Sıtrafor Mantoloma : 31 .00 TL



4 CM 24 Danse Capatect Dalmaçyalı Paket Sistem .... : 33,00 TL



4 CM 22 Danse Marshall Tehrmos Paket Sistem .... : 34,00 TL



4 CM 32 Danse Dow MaviKALE Paket Sistem ........... : 35,00 TL



4 CM 16 Danse Eyüp OGLU Gri strfor ……….. : 30.00 TL



4 CM 32 Danse Isı Ses Yalıtım Taşyünü İzocam ........ : 38.00 TL

Kanpanyada 12 Ay Taksitle Evinizi izola Ede Bilirsiniz Firma Güvencesi Altında 5 yıl Garanti kapmsamı verilmektedir Firmamız betek Ürünleri Kullanmaktadır



YALITIM LEVHASI YOĞUNLUK VE KALINLIKLARI

istanbul ve cevre iklimler için ideal olan : 4 cm kalınlık 16 densite yoğunluk ısı yalıtım lavhası kullanılmaktadır .istege baglı olarak 16 - 32 densite arası yoğunluk ve 3 ile 8 cm kalınlıkta yalıtım levhası kullanılabilir .extra ses yalıtım içinse dış cephe ve iç cephelerinizde taş yünü yalıtım levhasıda kullanılmaktadır .


istanbul ve cevre iklimler için ideal olan : 4 cm kalınlık 16 densite yoğunluk ısı yalıtım lavhası kullanılmaktadır .istege baglı olarak 16 - 32 densite arası yoğunluk ve 3 ile 8 cm kalınlıkta yalıtım levhası kullanılabilir .extra ses yalıtım içinse dış cephe ve iç cephelerinizde taş yünü yalıtım levhasıda kullanılmaktadır .

TÜM UYGULAMALARIMIZDA TEMİZLİK VE GÜVENLİĞİNİZE ÖZEN GÖSTERMEKTEYİZ ..

Rutubetsiz, homojen ısı dağılımına sahip konforlu yaşam koşulları sağlar.

Mantolama binaların dış cepheleri için uygulanan bir ısı yalıtım sistemine verilen isimdir. Dış cephe yalıtımı için ülkemizde son yıllarda uygulanmaya başlanan Mantolama işlemi Avrupa ülkelerinde standartlarla tescillenmiş ve enerji tasarrufu amaçlı olarak uzun yıllardır kullanılmaktadır. Türkiye’ye bu denli geç gelmesinin nedeni ise, enerji ihraç eden bir ülke iken enerji ithal eden bir ülke konumuna gelmiş olmamız. Dünyada enerji kaynaklarının hızla tükendiğini göz önünde bulundurduğumuz takdirde ısı tasarrufu adına binalarımıza gerekli yalıtımı yapmak yararımıza olacaktır..

0 yorum:

Ayancuk.Com - Guncel Haberler

Ayancuk.Com

Ayancuk.Com

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP