10 Temmuz 2010 Cumartesi

Tyvek Su Yalitim Ortusu Fiyatlari

Tyvek Su Isı Yalıtım Örtüsü



Tyvek Housewrap Özellikle ahşap taşıyıcılı duvar / cephe ve "siding" uygulamaları için uygun, su buharı geçişine açık su yalıtım örtüşüdür. Ayrıca çelik yapılarla, beton ve tuğla duvar sistemlerinde de kullanıma uygundur. Su yalıtım örtüsü yüzeye uygulanmalıdır, doğrudan kontraplak/OSB veya ahşaba tutturulmalıdır. Rulo ebatları: 1.5m x 100m ve 2.8m x 100m. DuPont™ Tyvek® buhar geçirgen su yalıtım örtüleri ahşap taşıyıcılı olanlar öncelikli olmak üzere gerek metal, gerekse beton ve tuğla esaslı duvar ve cephe uygulamalarında sıkça tercih edilmektedir. Bu kullanım amaçları şu şekilde sıralanabilir.

Dış giydirmeler tamamlanmadan, binanın dokusunu inşaat sırasında meydana gelebilecek yağmur suyu etkilerinden korur.
Çoğu giydirme tam bir bariyer olma işlevini yerine getiremediği için, binanın ömrü boyunca su girişlerine karşın ikinci bir savunma görevini yapar. Gerek yapıyı gerekse ısı yalıtım malzemesini su ve rüzgarla taşınan nemin etkilerinden korur.
Su buharının/nemin yapıdan tahliyesini sağlar.
Aynı zamanda hava geçirimsiz bariyer özelliği sayesinde, havalandırma yoluyla oluşacak ısı kayıplarının engellenmesine önemli bir katkıda bulunur. Bu unsur, yapı yönetmeliklerindeki ısı yalıtım performans gereklilikleri dikkate alındığında hava kaçakları açısından artan bir önem taşımaktadır.

Bu maddeler nefes alan bir su yalıtım örtüsünün basit fonksiyonlarını tanımlamaktadır. DuPont™ Tyvek® duvar / cephe nefes alan su yalıtım örtüleri tüm bu gereklilikleri karşılayacak ve üstün bir mukavemet ve dayanıklılık sağlayacaktır.

Tyvek Enercor, Ahşap ve metal taşıyıcılı duvar ve çatı uygulamalarında kullanılması önerilen su buharı geçişine açık reflektif yalıtım örtüsüdür. Metalize kaplama, düşük emisyon özelliğine sahip yüzey yaratarak ışıma (radyasyon) yoluyla oluşan ısı kayıplarını azaltır ve tüm sistemin enerji verimliliğini artırır. DuPont™Tyvek® Enercor® aynı zaman da yüksek bir buhar geçirgenliği sağlar. Rulo ebatları: 1.5m x 100m, 2.4m x 100m ve 2.7m x 100m

Tyvek Facade, Metal taşıyıcılı duvar uygulamalarında kullanılması önerilen, havalandırmalı giydirme cephe detayları için tasarlanmış, siyah renkli, yüksek mukavemet değerine sahip, güçlendirilmiş DuPont™ Tyvek® sınıfı malzemedir. Tüm bindirmelerin bantlanması hava geçişini azaltarak sistemin ısı verimliliğine katkıda bulunacaktır. Rulo ebatları: 1.5m x 50m.

Tyvek VCL,Polipropilen drenaj ağı ile takviye edilmiş, nefes alan metal çatı su yalıtım örtüşüdür. Titanyumlu çinko gibi tüm rijit sac metal çatı sistemleri için kullanılabilir. Paslanmaz çelik, bakır ve çinko çatıların altında oluşabilecek tüm yoğuşmanın drene edilmesini sağlar. Tek parça kendinden yapışkanlı bant ile takviye edilmiştir. Tüm yatay bindirmelerin bantlanması hava geçişini azaltarak sistemin ısı verimliliğine katkıda bulunacaktır. Rulo ebatları: 1.1 m x 30m

Tyvek Airguard, Yoğun buhar üretimi olan yapılarda su buharının (nem) tamamını keser. Alüminyum reflektif yüzeyi ile %30 a varan enerji tasarrufu sağlar. 2 cm'lik mineral yüne eşdeğer ısı izolasyon değerine sahiptir. Isı izolasyon malzemesinin kuru ve uzun ömürlü olmasını sağlar. Hava kaçağını önler, ısıtılmış / soğutulmuş havayı yapı içine hapseder. Işımayla ısı kaybını azaltarak binanın U-değerini azaltır. Rulo ebatları: 1.5m x 50m

0 yorum:

Ayancuk.Com - Guncel Haberler

Ayancuk.Com

Ayancuk.Com

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP