22 Ocak 2010 Cuma

Gardrop modelleri ve Gardrop Secimi

Gardrop modelleri ve Gardrop Secimi
Yatak odasi dekorasyonu denilince bence en onemli secim gardrop secimi, cunku o kadar cok yer isgal ediyor ki, yanlis bir secim sonrasi oda da hareket alaninizin bile onune geciyor. Iste bu yuzden yatak odasi olarak kullanacaginiz odanizin seklini kafanizda iyice belirlemenizde fayda var.

Yatak nereye gelecek, gardrop nereye gelecek, sifonyer nereye gelecek gibi. Son yillarda benim en cok hosuma giden gardrop modeli surgulu olanlar. Suan da ilk resimdeki Ikea'nin Pax modelini kullaniyorum ve gercekten guzel bir sistem oldugunu hemen soyleyebiliyorum.

Surgulu gardrop secmenin en buyuk avantaji kapakli olmadigi icin mesafe ozgurlugu saglamasi, ikinci bir avantaji ise gardrop ici bos aliyorsunuz ancak siz isteginize gore raf sistemi, askilik, kutu vb. secimler yaparak kendinize, ihtiyaciniza gore duzenliyorsunuz.

Asagida sizlere biraz fikir vermek adina Ikea'nin gardrop orneklerini verdim. Daha fazla urun ve gardrop fiyati icin bence 2009 IKEA Gardırop Broşürü sayfasini ziyaret etmenin faydali olacagini dusunuyorum.

0 yorum:

Ayancuk.Com - Guncel Haberler

Ayancuk.Com

Ayancuk.Com

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP