20 Haziran 2011 Pazartesi

Capatect Isı Yalıtım Sistemleri

Filli Boya’nın ürün grubu içerisinde yer alan Capatect ısı yalıtım sistemleri, binalara değer katıyor ve enerji tasarrufu sağlıyor. Bir binanın inşası bütçeye göre ayarlanır, ekonomik nedenlerle bazen, planlanandan daha farklı ürünler kullanmak zorunda kalabilir hatta bazılarından da vazgeçmek zorunda kalabilirsiniz. Böyle durumlarda ödün verilmemesi gerekenlerde vardır ve ısı yalıtımı bunların başında gelir. Daha ekonomik olsun diye ısı yalıtımından vazgeçmek zannedilenin aksine daha fazla masrafa neden olacaktır. Teknoloji ve uzmanlık aynı zamanda da güven ve tecrübenin adı Capatect ısı yalıtım sistemleri ile bütün evler ve mekanlar daha yaşanabilir hale geliyor

İlk olarak 2003 yılında Capatect Dalmaçyalı dış ısı yalıtım sistemleri, bugüne dek büyük bir başarıyla gelmiştir. Zengin ürün yelpazesi ve avantajları ile Capatect ısı yalıtım sistemleri, binalarda en çok kullanılan sistemlerdir. Önemli oranda enerji tasarrufu sağlayan Capatect, yazın sıcağın içeri girmesine kışında sıcağın dışarı kaçmasına engel olur. Son zamanlarda bu sözü sıkça duyuyoruz. 2011 reklam kampanyasında Capatect, yine ilgiyi üzerine çekiyor. Bu defa farklı bir reklam yüzü kullanan Filli Boya, Aref Ghafouri ile gündemde. Yeteneksizsiniz yarışmasının ikincisi olan Aref, yarışma sonrasındaki hayatına ilk olarak Capatect ile başladı. Yarışmanın ikincisi olmak, yetenekli zihinbaz için bir kayıp değilmiş. Belki bir gün Aref Ghafouri’de, Capatect’in yaptığını yapabilir.

0 yorum:

Ayancuk.Com - Guncel Haberler

Ayancuk.Com

Ayancuk.Com

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP