13 Ağustos 2012 Pazartesi

Yapı Teknik, 2 milyon Euro’luk yatırım planlıyor


Ürün gamları arasına yılbaşından itibaren Thermplus markalı dış cephe ısı yalıtım sistemini de eklediklerini belirten Yapı Teknik Yönetim Kurulu Başkanı Abdullah Yurt, 2013 yılının sonuna kadar toplam 2 milyon Euro’luk yatırım daha yaparak üretim kapasitelerini ikiye katlayacaklarını söyledi.

Gebze’de 1992 yılında çatı kaplama malzemeleri satışı ve uygulamasını yaparak faaliyete başladıklarını, aradan geçen dönemde cam takviyeli polyester levha (CTP) ile birlikte, galvanizli sac trapezi, PVC, EPS, plastik ve yalıtım malzemesi ürünlerini de eklediklerini belirten Abdullah Yurt, kendileri için yalıtım sektörünün tam anlamıyla bir lokomotif olduğunu söyledi. İlk üretim firması olan Yapıser’in 1999’da CTP üretimi ile faaliyete başladığını, 2002’den itibaren ise EPS üretimini de eklediğini ifade eden Yurt, yılbaşından itibaren de; EPS ısı yalıtım levhası, TP Fix 230 Isı Yalıtım Sistemi Levha yapıştırma harcı, TP Sıva 550 Isı Yalıtım Sistemi Levha sıvası, TP Mesh Isı Yalıtım Sistemi Donatı filesi, TP Dubel Isı yalıtım sistemi dübeli, TP Deco Isı yalıtım sistemi dekoratif kaplamasını bir araya getirerek Thermplus markası ile piyasaya girdiklerini söyledi.

Bu yıl yüzde 20 büyümeyi hedefliyor

Yılbaşından itibaren Türkiye’deki binaların hiçbirinin yalıtımsız olmaması üzerine düzenleme yapıldığını ve bunun da uygulanmasının başladığını dile getiren Yurt, Yapı Teknik Grubu olarak bu doğrultuda Türkiye’nin farklı bölgelerinde 2013 yılının sonuna kadar yaklaşık 2 milyon Euro’luk bir yatırım yapacaklarını belirtti. Özellikle bu doğrultuda Tuzla’daki Yapıser ve Adapazarı’ndaki Çukurova Yalıtım tesislerine büyük önem verdiklerini ifade eden Yurt “Yalıtım piyasasında daha etkin olabilmek için iki tesisimize büyük önem veriyoruz. Ayrıca bu yıl içinde yüzde 20 civarında büyümeyi planlıyoruz. Yalıtım sektörüne üç yıl içinde yapacağımız yatırımlarla da üretim kapasitemizi iki katına çıkarmayı hedefliyoruz” diye konuştu.

0 yorum:

Ayancuk.Com - Guncel Haberler

Ayancuk.Com

Ayancuk.Com

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP